dimecres, 14 de novembre del 2007

Un bon dia

A un quart de vuit del matí m'he despertat amb l'estridència d'una cançó de La oreja de Van Gogh (un imbècil ha aparcat a la porta de casa, s'ha estirat al seient del seu cotxe i ha posat la música a tota castanya). Evidentment m'he llevat, he tret el cap, per veure què passava, i he vist que la meva moto (aparcada també a la porta de casa) tenia obert el calaix i el seient, m'han volgut robar aquesta nit. No s'han endut res perquè és la tercera vegada que em passa i, és clar, ja no deixo res, però m'han fotut el pany.

Mentre passava tot això he descobert una altra malifeta del Nano, es veu que pateix d'insomni i es distreu fent "cosetes".

Per últim, quan he obert la panera, he descobert que no hi havia ni un trist xusco de pa per esmorzar!

I tot això sense moure'm de casa! Realment el dia ha començat "maravillosamente", com diria ma mare.

Que tingueu un bon dia!

1 comentari:

Martadoes ha dit...

Al·leluia!!!! Per fi ens hem tret del damunt la imatge aquesta horrorosa de l'anorèxica!

Benvinguda de nou al món blocaire!

Ja veuràs com el dia s'arregla i acaba la mar de bé: t'he portat pa i coca del forn a primera hora del matí i has esmorzar millor que cap dia, ens arreglaran la tele i podrem veure la Betty, i més coses bones que poden passar. Un dia rodó com el donut!