dimecres, 6 de febrer del 2008

Les notes

Durant els últims tres dies, dec haver refrescat la pàgina dels dossiers electrònics on es publiquen les notes, una mitja de 50 vegades/hora.
Se suposa que els professors disposen de 15 dies, des de la data de realització de la prova, per a publicar les notes, i aquest és el període de gràcia per anar mentalitzant-te de quin pot ser el resultat.
Però bé, ells mantenen aquest "suspens" al més pur estil Hitchcock fins i tot un cop transcorreguts els quinze dies. Donen la informació a compta-gotes i de vegades publiquen missatges com "intentaré penjar les notes aquest divendres", intentaré.....

De moment ahir vaig tenir accés a la nota de l'assignatura Preservació i Conservació, un 5,5 pelat, tot i que això no és res definitiu perquè gràcies a Bologna i a l'avaluació continuada, això suposa el 70% del 60% de la nota final. Fa mitja amb treballs i amb l'altra meitat de l'assignatura impartida per una altra professora, la nota de l'examen de la qual feia mitja amb les notes d'unes pràctiques, de les quals encara no tenim les notes definitives. El cas és que jo crec que saber la nota final és pràcticament impossible. Quina por em fan havent de calcular tants percentatges, massa càlculs per a no cometre cap errada....! ;-P
En resum, que al final igual el 5,5 desgraciadet d'aquesta prova es converteix en un notable, i si no ja em conformo, que fixeu-vos en les notes de l'Einstein, mediocres, mediocres.

1 comentari:

Martadoes ha dit...

Què fas ensenyant les meves notes per ahí!