dijous, 14 de febrer del 2008

Diu yor!

Ja no ens falta res per estar passejant pels carrers de Manhattan.
Ja no ens falta res per estar passant un fred de cagar-se.
Ja no ens falta res.

Per cert, m'acaben de trucar per convocar-me a una segona entrevista dilluns 25 a les 11 del matí.

Crec que els meus dies de jubilada estan comptats, i la mala vida, que això d'estar sense cobrar ni un duro després de cotitzar 18 anys toca una mica la moral. En fi que si m'agafen ja tindrem un motiu més de celebració.

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Però quina sorpresa t'ha fet ma xarmana!!??

sonobibliotecaria ha dit...

Chemi, Chemi.....
m'ha regalat un anell Bvlgari d'or blanc. És tan xulo que fins i tot queda estilòs a les meves mans!

La Violeta ha dit...

Com és que no cobres atur? Ei, jo també sóc fan de Yo soy Bea. I no puc evitar mirar els resums de Supervivientes. M'hi he enganxat! Però dóna tan bon rotllo la platgeta...
Felicitats per la carrera, la possible feina, el viatge i l'anell. Alguna cosa més?
Ara també començo a fer anells, jo. Bon voyage.