dimarts, 12 de febrer del 2008

Un divendres d'emocions

Actualitzo després d'uns quants dies i perquè divendres va ser un dia tan emocionant, que ni del bloc vaig recordar-me.
La majoria ja esteu al dia, però cal deixar constància al quadern virtual, no?
Bé, anem per parts.
En primer lloc: ja sóc bibliotecària! Tres notables i dos excel·lents, un d'ells al pràcticum, en resum que ja tinc la carrera llesta. Com em va dir el Jesus Gascón: "així de fàcil!"
Divendres al matí em van fer una entrevista a una empresa que ven aplicacions a biblioteques i centres de documentació. L'entrevista va anar força bé, em van dir que em trucaran per fer-ne una segona. Ja veurem com va, jo ara només penso en què d'aquí tres dies me'n vaig a Nova York.
Ah! Dissabte la meva Marta em va donar una súper sorpresa, però això ho deixo per demà.
Total, que non sono tamarra ma sono bibliotecaria! i ara sí de debò.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Vull ser també la primera en felicitar-te virtualment:

BENVINGUDA AL CLUB POST-UNIVERSITARI!!!

La Violeta ha dit...

Felicitats, nena. Jo només de pensar en posar-me a estudiar se m'arronsa tot. Quin valor!

Anònim ha dit...

Es que además de limpia es lista.

Passeu-vos-ho molt bé NY, no parleu amb estranys, (que en el extranjero son muy raros), no proveu res que donin al carrer, amagueu els diners a les calces i...

Cuidadín con la Visa.

Petons.

Anònim ha dit...

I quina va ser la sorpresa?????