dilluns, 25 de febrer del 2008

Grip

Ja hem tornat.
Ha estat una setmana fantàstica!
De New York hem portat un munt de coses. Això del dòlar és un xollo, i a més hem trobat uns jeans Adidas súper exclusius (n'hem comprat un parell).
Ens ha fet calor, tant que la gent anava amb màniga curta pel carrer, i també ens ha nevat, tot en una setmana. Em vaig enfonsar a la neu en ple Bryant Park, no ho havia fet mai, i això de deixar-se caure d'esquenes i que la neu et faci de matalàs és genial.
Total que hem pagat excés d'equipatge i a més jo no m'he resistit a importar uns quants microbis i ara tinc un refredat de cavall, que intento mitigar amb la meva nova joguina: l'iPhone, el meu regal d'aniversari amb un retard de sis mesos.

1 comentari:

La Violeta ha dit...

No teniu remei, compradores compulsives! L'encostipat jo et diria que el "mitiguis" (quina paraula més rara!) amb homeopatia, amb unes gotes que es diuen L52, dels laboratoris Lehning. A mi em van molt bé, és com si beguessis vicks vaporub. Últimament el recomano tant que m'haurien de donar comissió!